Jom Klik-Klik

Wednesday, July 23, 2014

Bayi sembilan bulan , ibu maut kemalangan

wajah bayi dan ibu ketika hayat
KUALA KUBU BHARU - “Saya sempat pegang-pegang, usap cucu sambil sembang dengan bapanya masa jumpa di pakir Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) sebelum berurusan di kaunter.

“Tapi tak sampai setengah jam saya terima panggilan seorang lelaki menggunakan telefon anak saya mengatakan mereka terbabit kemalangan dan cucu saya meninggal dunia,” kata Mohamad Ibrahim, 70, bapa mangsa kemalangan maut melibatkan tiga kenderaan di Jalan Ampang Pecah kira-kira jam 4 petang semalam.

Sejurus itu, Mohamad bergegas ke lokasi kejadian berdekatan selekoh menuju Darul Quran, Jakim, dekat sini dan mendapati menantunya, Helizam Ali Nafiah, 27, yang tersepit di tempat duduk pemandu sedang diselamatkan.

Manakala, anaknya Farah Natasha Mohamad, 27, dan cucunya, Nurul Hannan, 9 bulan dibawa ke Hospital Kuala Kubu Bharu (HKKB).

Belum reda dengan berita itu, Mohamad sekali lagi dikejutkan apabila anak tunggal daripada isteri keduanya itu disahkan meninggal dunia ketika sedang menerima rawatan di wad kecemasan.

Difahamkan, Helizam mengalami kecederaan parah di mana patah kedua-dua belah kaki dan kini sedang dirawat di Hospital Selayang.

p/s: alfatihah.

6 comments:

  1. Sedihnya bayangkan klau kita yg terima brita mcm ni ermm

    ReplyDelete
  2. salam Asha, bila baca berita melibatkan bayi memang kasutmerah akan tersentuh..

    ReplyDelete
  3. sedih dan sayu hati ni... hari2 je rasa ada berita kematian melibatkan bayi :(

    ReplyDelete
  4. bila melibatkan baby hati cepat terasa sedih..

    ReplyDelete